در جست و جوی واقعیت

محمد علی سپانلو

این کتاب شامل 31 قصه از 31 نویسنده معاصر ایران به شرح ذیل است. شهرنوش پارسی پور، گلی ترقی، میهن بهرامی، غزاله علیزاده، بهرام حیدری، نسیم خاکسار، محمود طیاری، محمد کاسبی، رضا فرخفال، اصغر الهی، جعفر مدرس صادقی، امیر حسین چهل تن، ناصر زراعتی، محمد محمد علی، لیلی ریاحی، محمدرضا صفدری، اصغر عبداللهی، اکبر سردوزآمی، قاضی ربیع حاوی، یارعلی پور مقدم، عباس معروفی، صمد طاهری، رضا جولایی، علی اصغر شیرزادی، ابراهیم نبوی، منیروروانی پور، علی موذ نی، علی خدایی، شهریار مندنی پور، محمد کشاورز و ابوتراب خسروی. در جستجوی واقعیت تازه ترین گزارش منظمی است که می تواند وضع موجود داستان نویسی ما، مراحل فتح شده آن را، امکانات آینده و حتی سرزمین های نامکشوف، جاهای خالی و راه های نرفته را نشان دهد.

35,000 تومان

ناموجود

جزئیات کتاب

وزن 1000 گرم
ابعاد 24 × 17 سانتیمتر
پدیدآورندگان

محمد علی سپانلو

وزن

1000

نوع جلد

گالینگور

SKU

94932

نوبت چاپ

یکم

شابک

978-964-617-492-4

قطع

وزیری

تعداد صفحه

631

سال چاپ

1377

موضوع

داستان فارسی

تعداد مجلد

یک

گزیده ای از کتاب در جست و جوی واقعیت

مجموعه ی ۳۰ قصه از ۳۰ نویسنده ی معاصر ایران

در آغاز کتاب در جست و جوی واقعیت، می خوانیم

محمدعلی سپانلو شاعر، منتقدادبی، مترجم است. وی تا به حال بیش از پنجاه جلد کتاب در زمینه‌های شعر و داستان و تحقیق، به صورتِ تالیف و یا ترجمه، منتشر کرده‌است. در بیست سالِ گذشته، او به عنوانِ یکی از چند نمایندهٔ معدودِ ادبیاتِ معاصرِ فارسی در بسیاری از گردهمایی‌های بین‌المللی در اروپا و آمریکا شرکت کرده‌است و گفته می‌شود که سهمِ بزرگی در معرفیِ ادبیاتِ ایران به جهانیان دارد.

بسیاری از آثارِ او تا به حال به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، هلندی، عربی، و سوئدی ترجمه شده‌است داستان های کتاب را محمد علی سپانلو انتخاب و حاشیه نویسی کرده است

«در جست و جوی واقعیت» تبلور و توسعهء زمینه هایی است که در کار گذشتگان وجود داشته و به جز مسائل زیبایی شناختی می توان مفهوم آرمانی و اخلاقی یک دوران را در آن جست وجو کرد.

در مجموعهء حاضر با داستان نویسانی روبرو هستیم که اثرشان ملاک انتخاب شان بوده است. از نگاه محمدعلی سپانلو اینها نمایندگان جریان داستان نویسی جدید فارسی هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در جست و جوی واقعیت”