وبلاگ

کتاب پاییز سال بعد رستاک حلاج رونمایی شد

جشن امضاء و رونمایی از کتاب پاییز سال بعد، رستاک حلاج در شهر کتاب ابن سینا برگزار شد.

یکشنبه 28 شهریورماه 1395، رستاک حلاج با حمایت مؤسسۀ انتشارات نگاه در شهر کتاب ابن سینا پاییز سال بعد را امضاء کردند.
رستاک حلاج از نزدیک با هوادارانش دیدار داشتند و کتاب مجموعه ترانه‌هایش را با عنوان پاییز سال بعد، امضاء کردند. پاییز سال بعد توسط مؤسسۀ انتشارات نگاه به چاپ رسیده‌است.
كاوه آفاق، مهراوه شريفى‌نيا، بابک صحرایی، نیکان، یغما گلرویی، مونا برزویی، هومن نامداری، اشکان دباغ، امیر توده فلاح، علی توده فلاح، حسن علیشیری، مهرداد نصرتى، افشين مقدم، حمید صفت، حمیدرضا صمدی، منوچهر حسنی، اميد جامع و… از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم شرکت کردند.
رستاک حلاج در این مراسم شگفتی ویژه‌ای را برای هواداران خود تدارک دیده‌بود و توسط گروه موسیقی خود ترانه‌هایی را از آلبوم پاییز سال بعد به صورت زنده اجرا کردند و با این کار نشان دادند صمیمانه هوادارانش را دوست دارند.
اعضای گروهی که صدای آرامش‌بخش مراسم بودند به این قرار است: سرپرست گروه: اشكان دباغ، پيانو: پيمان جوينده، كاخن: وحيد قاسمى، ويولن: عماد خوشدل، اجراى پيانو: هومن نامدارى و خواننده: اميد جامع

در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این مراسم را ببیند. در ضمن مؤسسۀ انتشارات نگاه از تک‌تک عکاسانی که عکس‌هایشان را در اختیار ما گذاشتند صمیمانه تشکر کرده و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کند.
عکاسانی که با ما در این مراسم همکاری داشته‌اند: احسان احمدی، لیلا خوشنویس، زینب درودیان، مهرزاد گرجی، هانیه پرتو و مرجان عابدینی.

 

نوشتن دیدگاه